חוות דעת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. אני בחור כבן 26 עם משקל עודף של 25 קילו ( גובה - 167 , משקל - 96 ) אני מאוד מאוד רוצה להיות רזה, אחי רכש את הכדורים של "רז קל" לפני כחודש ימים, עד עכשיו הוא ירד כ 10 קילו והוא ממשיך עם התוכנית. רציתי לדעת את דעתך בעניין הכדורים, אני הבנתי שכל הכדורים בערך על אותו העיקרון, האם הכדורים האלה מזיקים לגוף או להיפך? והאם את חושבת שזה נכון לפעול בצורה של הכדורים ( אני לא מצליח לרדת לבד לצערי... ). אני ממש אשמח לקבל חוות דעת מיקצועית.
שלום אייל, אני מאמינה שכדי לרדת במשקל צריך לעשות שינוי באורח החיים, כלומר בתזונה ובפעילות הגופנית היומיומית. שינוי כזה אורך זמן ורצוי שילווה במסגרת מקצועית תומכת. איני מכירה את ההרכב של הכדור הספציפי. אני מניחה שאם אתה אדם בריא בד"כ, זה לא יגרום נזק. כדורים ותרופות אינם פותרים בעיות מהשורש. הם יכולים לרק לסייע לתהליך. בברכה מוניקה קרן