קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , הייתי מעונינת לדעת מה ההבדל בין : CAL ל- KCAL
שלום ורד, CAL היא קיצור של קלוריה, בעוד שKCAL היא קיצור של קילוקלוריה, שמופיעה לעיתים גם קק"ל. כשאנחנו אומרים שבפרוסת לחם יש 75 קלוריות, למעשה מדובר בקילוקלוריות. זו המידה הנכונה. מכיוון שקלוריה היא אמת מידה מאוד קטנה, שכמעט ואינה בשימוש, אנו מקצרים וקוראים לקילוקלוריות קלוריות. בברכה מוניקה קרן