ארוחת בוקר לפני חדר כושר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מתחיל את היום , כל יום, בריצה של 6 ק"מ בחדר כושר. לפני הריצה אני שותה קפה בלבד. אינני מרגיש נוח לאכול לפני כן כי זה יכביד על הריצה. אחרי הריצה אני אוכל. האם העובדה שאיני אוכל לפני הריצה פוגעת בי. אם כן מה העצה מה לאכול. יש לקחת בחשבון שאני מתעורר כחצי שעה לפני האימון. תודה.
שלום רון, כל הכבוד על המאמץ וההתמדה. כדי לענות לך אני רוצה לברר מספר פרטים. בן כמה אתה? איך את השותה קפה: כמה סוכר? כמה חלב? בברכה מוניקה קרן