דיאטה דלת פחמימות וסוכרים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/11/2010 | 11:34 | מאת: יעל
שלום, אני בת 30, משקלי 70 ק"ג גובהי 160 ס"מ. אני רוצה להכנס להריון ולאחרונה אובחנתי בתסמונת שחלות פוליציסטיות. הומלצה לי דיאטה דלה בפחמימות וסוכרים על מנת להעלות את הסיכוי להפריה טבעית. שאלתי, כמה פחמימות וסוכרים עלי לאכול ביום? האם כדאי שאוכל פירות למרות שמכילים סוכר אך גם ויטמינים? אילו פחמימות ממולצות? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
08/11/2010 | 22:44 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יעל בדיאטה דלת פחמימות וסוכרים יש להימנע ממזונות המכילים סוכר פשוט כגון עוגות, עוגיות, סוכר לבן, ריבות, שוקולד,דברי מתיקה ומשקאות ממותקים.ההמלצה היא לצרוך מזונות פחמימות מורכבות ממקור דגנים מלאים כמו לחם מחיטה מלאה, שיפון ושיבולת שועל, קטניות ודגנים מלאים (קינואה, בורגול, חיטה מלאה, פסטה מלאה וכו'). פירות הן פחמימות המכילות סוכר בשם פרוקטוז והם אכן עשירים בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. יש לצרוך פירות בכמות מתונה של בערך 3-4 מנות פרי ליום. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880