תיאבון ללא שליטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2007 | 06:43 | מאת: אתי
אני בת 56 ולא מצליחה לשמור דיאטה למרות שאני חייבת ברגע שאני קמה בבוקר אני חושבת מה לאכול אני יוצאת לקניות אני חושבת מה כדאי לאכול לפני כל דבר זהו סוג של בילוי אצלי ותחליף להרבה דברים איך מתגברים? האם יש למישהו עצה ? אני בודדה מאד אולי זאת הסיבה אך בכל זאת הייתי שמחה להחליף דעות.
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2007 | 10:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום אתי, הטיפול המומלץ לך הוא שילוב של תזונה וטיפול קוגנטיבי התנהגותי. במסגרת זו ינתנו לך כלים, איך להתמודד עם האוכל ולהבין שהאוכל אינו תשובה לתחושות אחרות כמו בדידות, פינוקים, לחץ, שעמום וכד'. את מוזמנת להכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהשיטה www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן