הצרת היקפים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2007 | 14:53 | מאת: נטלי
שלום , ירדתי במשקל בצורה משמעותית לאט ולאורך זמן. נשארו לי 10 ק"ג עודפים שמתרכזים בבטן ובמותניים (היקף כ-90 ס"מ). גובה 1.68 משקל 67 ק"ג. לאורך כל הירידה, השומן במרכז הגוף היה עיקש וסרב להיפרד ממני, כך שהירידה בהחלט לא פרופורציונלית וכך גם המראה החיצוני... אני מתעמלת בעקביות (הליכה, פילאטיס, עיצוב וחיטוב עם מכשירים). כרגע כבר 3 חודשים תקועה במשקל . שאלותי: 1. האם בשלב הזה תתכן הצרת היקפים ללא ירידה במשקל? כיצד ולכמה זמן? 2. האם אתן ממליצות על בדיקה לחילוף חומרים בבי"ח איכילוב? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
19/08/2007 | 06:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטלי, ירדת הרבה במשקל וזה מצוין. העצירה בירידה יכולה להתרחש בכל שלב ואורכה לא תמיד ידוע. 3 חודשים זה באמת ארוך למדי. אם הוספתאת הפעילות הגופנית לאחרונה, אז היא כנראה המקור להאטה בירידה. בניית שריר יכולה להתרחש תמיד. זאת בנוסף לירידה הגדולה. אולי הגוף מנסה להגיד שזה משקל שנוח לו להשאר בו. איני רואה צורך בבדיקת חילוף חומרים, עד עכשיו הרי הכל הלך בסדר גמור. תמשיכי בפעילות שאת עושה. נסי להפחית עוד כמאה קלוריות מהתפריט היומי. בברכה מוניקה קרן