כמות קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2007 | 15:04 | מאת: א.א
שלום לשאלתי הנני בת 59 משקל 70ק"ג כרגע ,גובה 1.70 לשאלתי מהיא כמות הקלוריות שלהם הנני זקוקה ביום? וכמו כן לשמור על המשקל ואפילו עוד קצת לרדת? תודה א.א
19/08/2007 | 06:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אם לא עשית דיאטות בעבר, אז את זקוקה ל-1800-2000 כדי לשמור על משקלך. המשקל שלך תקין לגובה, לכן את יכולה להשאר במשקל הנוכחי מבלי לרדת עוד. בברכה מוניקה קרן