דיאט ספרייט ודיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/08/2007 | 14:19 | מאת: שושי
שמעתי שכל משקאות הדיאט מעכבים את הדיאטה ואת הירידה במשקל האם זה נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2007 | 20:22 | מאת: דנה
משקאות דיאטטים באופן כללי לא בריאים, אדם שמעוניין לחיות חיים בריאים ואף לרדת במשקל לא מומלץ לשתות משקאות מוגזים. ביום אדם צריך לשתות לפחות 20 כוסות מים (עדיף יותר). בן היתר, המים מזרזים את פעילות מערכת העיכול. אם לאדם הנמצא בדיאטה יש חשק לשתות משהו מעבר למים הוא יכול לשתות שייק פרות, אך מומלץ לא לאכול יותר משתי מנות פרי ביום. מקווה שעזרתי.
19/08/2007 | 06:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום שושי, יצאו 2 מחקרים לאחרונה המראים כי אנשים השותים משקאות קלים, כולל משקאות דיאטטיים, נוטים להיות שמנים יותר ובעלי סיכון מוגבר ליתר לחץ דם, יתר שומנים בדם וכו'. לא ברור המנגנון בו זה קורה. מומלץ לצרוך מים כשתיה עיקרית, ולשלב משקאות דיאטטיים רק מידי פעם. בברכה מוניקה קרן