רדוקטיל דיאטה ללא הצלחה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכם! אני שבועיים לוקחת רדוקטיל ו שומרת על איזון קלוריות זאות אומרת בערב לאחר שעה 6 אני לא אוכלת חוץ מי יוגורט קטן של 0 אחוז שומן ו ט6יפה קורנפלקס בבוקר גבינה או ביצה אחת עם לחם קל דגנים. ב צהוריים מרק עם לחם קל ו מה שהו בשרי כולל פחממות כיצד גם אני משתדלת לעשות כיצד ספורט. שאלה:עם כול המעמץ ש אני עושה אפילו חצי קילו לא ירד מימני בבוקר יש לי מישקל אחד ו בערב יותר ב 2.5 קילו העם זה נורמלי ? מה אני יכולה לעשות ? כמה בדרך כלל אנשים יכולים להוריד מישקל בחודש עם רדוקטיל? אני רוצה לציין ש אני חצי שנה לאחר לידה ראשונה תוך כמה חודשים עליתי יותר מי 6 קילו ב היריון עצמו עליתי 6 קילו מיעד לאחר לידה יורדתי 8 קילו ו לאחר מיכן עליתי 10 מה אפשר לעשות העם עליי לחכות ב סבלנות ש רדוקטיל תשפיעה לאחר חודש או ש התרופה לא מאתימה לי? תודה רבה
שלום אילנה, היעילות של התרופה עולה פי 2 כאשר היא משולבת עם תכנית מסודרת להרזייה, כלומר מסגרת תזונתית. אני ממליצה לפנות לדיאטנית להרכבת תפריט אישי עבורך, כדי לקדם את התוצאות. יש הבדל בין שקילת בוקר לערב, בד"כ מדובר בהפרש של 1-2 ק"ג. עוד עצות עבורך: לבצע פעילות גופנית באופן סדיר, לשתות הרבה מים, לאכול ארוחות מסודרות, להשתדל בשעות קבועות. בברכה מוניקה קרן