איך להשמין??..?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2007 | 13:53 | מאת: איתי פורת
שלום, המשקל שלי הוא 60 והגובה 1.75 מטר ואני רוצה לעלות לפחות 5 קילו .. איך אני יכול לעשות את זה ???..
לקריאה נוספת והעמקה
19/08/2007 | 15:22 | מאת: מישהי
20/08/2007 | 08:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום איתי, התשובה היא די בנאלית: לאכול. מומלץ לחלק את המזון ל- 5-6 ארוחות קטנות. לא לדלג על אף ארוחה. מעבר למזון ה"רגיל", לחם, גבינה, עוף, ירקות, פירות וכו' לנסות לאכול מזונות מרוכזים בקלוריות כמו טחינה, אגוזים, ירקות עמילניים יותר כמנו אפונה, תירס, בטטה וכו'. כדאי לבצע פעילות גופנית בונת מסת שריר כמו אימון משקולות. בברכה מוניקה קרן