מראה ומשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2007 | 16:41 | מאת: רות
אני בת 19 גובה 162 ומשקל 65 אני נראית פחות: היקף חזה:91 מותנים:79 ירכים:95 יש לי שרירים חזקים מאד בידים. רגליים. בטן האם זה קשור? האם אני צריכה לרזות???
20/08/2007 | 08:57 | מאת: מוניקה קרן
שלום רות, את במשקל תקין לגובה והיקפים טובים גם כן. לדעתי אינך צריכה לרזות. בברכה מוניקה קרן
21/08/2007 | 12:02 | מאת: רות
האם מסת שריר גבוהה משפיעה על המשקל