איך אני יכול לדעת במדיוק כמה קלוריות אני שורף ביו?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2007 | 20:24 | מאת: אני
ביום? נראה לי שנהרס לי המטבוליזם בגלל דיאטה ואני מת לבדוק את זה.. אמרו לי פעם שבמעבדת שינה בודקים את זה, זה נכון? (ואם כן יש עוד דרכים?)
20/08/2007 | 08:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום, ניתן לעשות בדיקה (קלורימטריה עקיפה או בשיטות אחרות) שתיתן תשובה לשאלה. ידוע לי בבי"ח איכילוב מבצעים בדיקה כזו, ביחידה לתזונה או יש מספר מרפאות המשתמשות במכשיר BodyGem. דרך פשוטה נוספת לבדיקה ביתית היא לאכול מספר ידוע של קלוריות במשך תקופה ולבדוק מה קורה למשקל. אם אתה עולה במשקל עם כמות קלוריות שבעבר היית מצליח לשמור עליו, אז כנראה שהיתה פגיעה מסוימת. בברכה מוניקה קרן
20/08/2007 | 23:06 | מאת: 123