אני רוצה להשמין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני גובה 185 במשקל 70. אני רוצה להשמין כי אני מרגיש רזה מידי, וגם כך אוכל להתחזק במסת שריר. מה השיטה הכי טובה להשמין והאם גיינרים (תוספי מזון) זה דרך יעילה? בנוסף אני אוכל הרבה ולא משמין אך אני בכושר טוב ופעיל ספורטיבית
שלום לך גל, עלייה במשקל בהחלט אפשרית עם תוכנית תזונתית המותאמת לך באופן אישי. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית בקופ"ח או במסגרת פרטית לשם קבלת הנחיות ותוכנית מפורטת שתתאים לך. במידה והניך עוסק בספורט ברמה גבוהה מומלץ לפנות לדיאטן/נית ספורט כדי שהפעילות שלך תילקח בחשבון בעת בניית התוכנית.בהצלחה רבה!