צריך עזרה בבנית תפריט יומי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם, אני קצת יחפור לכם על המצב שלי,בן 21 אני גובה 1.75 ומשקל 90 ק"ג-ככה התחלתי את הדיטה. אחרי חודש ושבוע הורדתי 10 קילו המשקל הנוכחי של 80 ק"ג,זה בלי ספורט ובלי כלום סתם מלסתום את הפה. מה שמפחיד אותי זה שהירידה לא הייתה בריאה כי בהתחלה הרגשתי עייפות,וקצת ברגשתי חלש (זה עבר אחרי כמה ימים )התזונה שלי ממש דלה נראלי אכלתי 1000 קלוריות ליום אולי פחות,לא ספרתי קלוריות . ונשאר לי להוריד עוד 10 קילו להגיע למשקל תקין. אני יודע שמי שיורד מהר במשקך בדיטות כסאח חסרות תאקט(כמו שלי) לא יגיע רחוק ויעלה תא המשקל חזרה עם תוספת. אז אחרי האגדה הזאת אני צריך תוכנית לירידה תקינה במשקל של 1 ק"ג בשבוע או משהו כזה. או שעדיף כבר ללכת לדיאטנית ולהפגש פנים מול פנים ?
שלום לך דוד, אכן תהליך ההרזייה שאתה מתאר אינו מומלץ ועלול לפגוע בבריאות. קצב ירידה בריא הוא ירידה של 1/2 ק"ג בשבוע.אני ממליצה לך בחום לפנות למסגרת כלשהי: דיאטנית בקופ"ח שתתאים לך תוכנית אכילה אישית או קבוצת תמיכה הנפגשת מידי שבוע, שם את מקבל תפריט ולומד הרגלי אכילה נכונים וטובים לכל החיים. אני מניחה שמטרתך היא לרדת במשקל ולשמור עליו. אני מזמינה אותך להיכנס לאתר שלנו, להתרשם מהתוכנית ולבחור קבוצה הקרובה לאזור מגוריך. תוכל להגיע למפגש הכרות ללא התחייבות ובסיומו להחליט אם אתה מטרף או לא.להלן כתובתנו: www.dieta-club.co.il, פרטים מלאים תוכל לקבל ב- 1-800-601601. בהצלחה!