חיידקים טובים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אשמח לעזרה קבלתי במשך שבועיים 2000 מ"ג מוקסיפן ו - 100 מ"ג קארין לטיפול בחיידק הליקובקטר. פילורי. מה רצוי לאכול ולשתות כדי להחזיר לקדמותה את רמת החיידקים הטובים בקיבה לרמה נכונה? בברכה, עדי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך עדי, אכן חשוב מאד לדאוג לאוכלוסיית החיידקים הטובים, הנהרסת גם היא מהאנטיביוטיקה. 2 דרכים יעיולת לכך: 1. אכילת יוגורט ביו - מומלץ אף 2 ביום 2. נטילת תכשיר פרוביוטיקה (בניגוד לאנטיביוטיקה, אלה חיידקים טובים התומכים באוכלוסיית החיידקים הטובים בגוף, בפלורת המעיים) יש בשוק מוצרים רבים, כדורים/אבקה/משקאות - לבחירתך... בשני המקרים חשוב לקחת תוספים אלה לא ביחד עם האנטיביוטיקה. לדאוג להפרש זמנים של כ-2 שעות. בהצלחה והרבה בריאות!