דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 43. בעבר ניסיתי דיאטות רבות והצלחתי לרזות אך מהר עליתי בחזרה. בחודשים האחרונים אני מאוד משתדלת ומצליחה לאכול מאוזן, ללא ממתקים, ללא פחממות, אפילו לפי סוג הדם ולא מצליחה לרדת אפילו קילו אחד. זה מאוד מוזר לי ומדאיג אותי. בשבועים האחרונים התחלתי דיאטת סיימונס, אני שומרת בדיוק לפי ההוראות ולא מצליחה לירזות בכלל. הבדיקות תקינות. אני שוקלת 116.5 קילו, גובה 175. אשמח לשמוע דעות המומחים. יכול להיות שצריך בדיקה כלשהי לבדות תיפקוד של בלוטה כלשהי? תודה רונית.הדפסת ההודעה הוספת תגובה
שלום לך רונית, אני בהחלט מבינה את הדאגה והתסכול. אכן נשמע שאת מנסה כל דרך שנראית אפשרית... אני ממליצה לך להיכנס לתוכנית מסודרת, ויש הרבה אופציות. כשלב ראשון, ללא קשר לשיטת ההרזייה, כדאי מאד לבצע בדיקות דם ולוודא שהכל בסדר, כולל תפקוד בלוטת המגן.את יכולה לפנות לדיאטנתי קלינית או להגיע לקבוצות התמיכה שלנו, את מוזמנת להתרשם מהשיטה באתר שלנו: www.dieta-c.co.il. אנו מזמינים אותך למפגש ניסיון ללא התחייבות מראש.פרטים מלאים על קבוצה באזור מגורייך תוכלי לקבל בטלפון: 1-800-601601.יש לנו נסיון רב עם עודף משקל כשלך. ביחד זה הרבה יותר קל! בהצלחה.