ישבן בולט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 15 גובה כמעט 1.80 ושוקל 80. יש לי ישבן מאוד בולט ואני הייתי רוצה להוריד שומן מהאזור הזה (ובכללי מהגוף) אבל אני לא יודע איך. אני רוצה ללכת לדיאטנית אבל מה את ממליצה לעשות? אני מניח שצריך דיאטה וגם ספורט כדי להוריד במיוחד מהאזור הזה. האם זה בכלל אפשרי ללא התערבות כירורגית? תודה
היי יונתן, קודם כל, אתה בגיל ההתבגרות והגוף עוד יכול להשתנות. אני לא דיאטנית, אבל אי אפשר להוריד שומן רק מאזור מסוים בגוף. אתה צריך באמת מישהי שמבינה גם בספורט. עדי
שלום לך יונתן, אכן צדקת, כדי לרדת במשקל ובאחוז השומן בגוף יש לשלב דיאטה מבוקרת עם פעילות גופנית. אין כל דרך להפחית משקל/שומן מאיזור מסוים בגוף. כשמרזים ההרזייה מתרחשת בכל הגוף בהתאם למבנה הגוף. כדאי מאד לעשות זאת במסגרת מקצועית. אנ ימזמינה אותך להתרשם מהשיטה שלנו באתר הבית: www.dieta-club.co.il. בחר את הקבוצה הקרובה לאיזור מגוריך. תוכל להנות מהדרכה מקצועית ותמיכה קבוצתית שיסייעו לך לרדת במשקל בצורה בטוחה ובריאה ושמור עליו. פרטים מלאים תוכל לקבל ב-1-800-601601. בהצלחה!