לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 16 בגובה 1.59 ובמשקל 58-60 ק"ג ברצוני להוריד כמה קילוגרמים וניסיתי כבר להימנע מחיטה כמעט לחלוטין לתקופת זמן ניקרת. ביומיים האחרונים לא אכלתי כלום תרתי משמע ועדיין אני לא מצליח להוריד יותר מ300 גרם. מכיוון שאני אפילו לא קרוב להיות אנורקסי אלא רק רוצה להוריד כמה קילוגרמים רציתי לשאול האם יש לכם טיפ לתת לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אור, כדי לרזות צריך לאכול (עד כמה שנשמע אבסורדי) צום אינו בריא ולא יעזור לך לרזות. אני מזמינה אותך לבצע תהליך בריא ומבוקר, רצוי עם דיאטנית קלינית שתתאים לך תוכנית אישית בהתאם לאורח חייך והעדפותיך באוכל. בהצלחה!