ביקשר למישקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך מוניקה! יש לי שאלה ביקשר למישקל: איך בודקים את מישקל המדוייק של האדם . בבוקר יש מישקל נמוך יותר ש אנחנו קמים מי המיטה ו לא אוכלים כלום עוד ו בערב מישקל מישתנה ב 2 קילו יותר עז לפי מה אפשר לקבועה את מישקל מדוייק שקילת בוקר צהוריים או בערב? תודה רבה לך שוב
שלום אילנה, השקילה המדוקית יותר, אצל רוב האנשים היא שקילת בוקר, אחרי ביקור בשירותים. בפועל מה שחשוב, כדי להשוות משקלים, כשמנסים לרזות, לשמור על המשקל או לעלות במשקל היא להשקל באותה שעה של היום, אחרי פעילות דומה, בבגדים דומים (או ללא בגדים). בברכה מוניקה קרן