דיאטת השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב שאלתי אמנם פחות מקובלת באתר אך מדובר בילד בן 9 שעל פי המלצת רופא הומלץ על דיאטת השמנה לצורך גדילה כללית - משקל , גובה אשמח לקבל הצעה בנושא שמן הסתם אמורה להיות גם בריאה. עלי לציין שהילד בריא, ספורטאי מצטיין בכל תחום ומוציא אנרגיה מרובה במהלך היום. תודה מראש חוה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך חוה, שאלתך בהחלט במקום. כדי להתאים לבנך תפריט שיתאים להעדפותיו הקולינריות ולסדר יומו יש לפנות לדיאטנית קלינית, רצוי במסגרת המתמחה בילדים.אציין שמאד חשוב לטפל בכך ברצינוץ על מנת להבטיח גדילה נאותה ובריאה.בהצלחה!