אחוזי שומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/08/2007 | 10:11 | מאת: יואב
כלומר, אחוזים מתוך מה? איך בודקים? מהם ערכים נורמלים ומהם ערכים מסוכנים?
21/08/2007 | 19:38 | מאת: מוניקה קרן
אלו אחוזים מתוך משקל גוף. ניתן למדוד אחוזי שומן בעזרת מכשירים מיוחדים או משקלים שיש להם גם פונקציה כזו (ניתן למצוא בחדרי כושר, אצל דיאטניות וכד'). דירוג מעל הממוצע, כלומר בקטגוריה של בינוני וגרוע, נחשבים ללא טובים ויש אינדיקציה להרזיה. בברכה מוניקה קרן
22/08/2007 | 07:29 | מאת: יואב
תודה רבה