קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, כיצד אני יכול לדעת כמה קלוריות צברתי ביום ? ואיך אני יכול לדעת כמה קלוריות שרפתי ביום ? הודה לך על תשובתך.
שלום יוסי, קלוריות הן מדד אנרגטי. כל מזון שאתה אוכל מכיל כמות מסוימת של קלוריות וכל פעולה שאתה עושה, כולל נשימה וחשיבה דורשים אנרגיה, כלומר קלוריות. ישנן תוכנות שעוזרות בחישוב העניין. הן אינן מדויקות במאת האחוזים, כיוון ששריפת הקלוריות היא אישית לכל אחד, אך אפשר לקבל הערכה כללית לא רעה. דוגמה למחשבון באתר http://www.olympusfit.co.il/select_mamarim_cat.asp?cat_id=11&start=1 בברכה מוניקה קרן