תפריט דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/01/2013 | 20:53 | מאת: ליאור
שלום יש לי שאלה שמטרידה אותי המון זה אני שוקל 117 בגובה 186 התחלתי דיאטת חזקה כדי להוריד את המשקל ובמהירות. התפריט שלי הוא כזה: בוקר : שתי כריכים לחם קל עם גבינה בנתיים : שחור עם סוכר אחד צהרים : שני תפוחי אדמה בינונים עם חזה עוף/שני יחידות טבעול לייט וכדומה ערב : אשל 3%/סלט ובמהלך היום עוד כוס קפה ופרי אחד. עושה ביום כשעה הליכה וריצה ורבע שעה דלגית. אשמח מאוד לדעת מה דעתך בנושא אני חייל ואין רופאים בצבא איתם אוכל להתייעץ. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2013 | 16:28 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך ליאור, אני בהחלט מבינה את הרצון לרזות מהר ולראות תוצאות מהירות וטובות. אבל, מדובר במשאלה נצחית ולא רגעית, נכון? אני מאמינה שהינך רוצה לרזות ולהישאר רזה. הדרך בה אתה נוהג כעת הינה מאד קיצנוית, ובד"כ קשה להתמיד בה לאורך זמן. אתה אוכל מעט מידי רכיבי מזון ומעט מידי קלוריות ביחס לצרכיך כגבר צעיר ופעיל. אין לי ספק כי תרד מאד יפה במשקל. השאלה, מה אחר כך? אם לא תסגל לעתמך חשיבה שונה כלפי אוכל ותרכוש הרגלי אכילה חדשים ונכונים, כיצד תצליח לשמור על ההישג? ברגע שחוזרים להרגלים הישנים, גם המשקל חוזר למה שהיה ואף למעלה מזה. אני ממליצה לך לעשות תהליך יותר שפוי, פחות קיצוני אמנם בקצב ירידה איטי יותר (1/2 ק"ג לשבוע) אך אפשרי לתמיד.אתה בהחלט מוזמן לקבוצות שלנו אם יש באפשרותך להתפנות ביום שישי תוכל למצוא באתר שלנו קבוצה מתאימה לך. להלן קישור: http://www.dieta-club.co.il/ במידה ואין באפשרותך להגיע לקבוצה, נשמח לסייע לך בשירות האונליין שלנו. דיאטנית תשוחח עימך פעם בשבוע למשך חצי שעה, תדריך אותך ותתמוך בך לאורך כל התהליך. פרטים מלאים ב-1-800-601601.בהצלחה!