איך לעלות במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/02/2013 | 19:34 | מאת: יוסף
שלום,אני בן 24 שוקל 63 וגובה 1.84 לא מצליח לעלות מזה.אוכל שלוש ארוחות גדולות ושתיים קטנות מתאמן 3 פעמים בשבוע בבית.
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2013 | 17:00 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום לך יוסף. גם עליה במשקל אינה תהליך קל ופשוט. הינך זקוק להדרכה מקצועית אישית. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה אישית בהתאם לאורח חייך והעדפותיך הקולינריות. בהצלחה!