רוקח פורטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/08/2007 | 18:54 | מאת: יעל
שלום רב, קראתי באינטרנט על "רוקח פורטה" - המבוססת על רכיבים טבעיים בלבד וגורמת לתחושת שובע ועל ידי כך לירידה במשקל. האומנם ? האם השימוש במוצר זה הינו באישור משרד הבריאות ? האם השימוש במוצר זה בטוח ? באתרים השונים הדעות על המוצר חלוקות. אשמח לקבל מעט אינפורמציה וחוות דעת האם כדאי להשתמש בו או לא. בברכה ובתודה יעל
21/08/2007 | 19:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום יעל, איני מכירה את תכולת התכשיר, אלא מתוך האתר של החברה. אני אינני ממליצה על השימוש בתכשיר זה או בדומיו במסגרת הטיפול, משום שלשיטתי אין תרופות פלא. אם לא משנים את אורח החיים, את צורת האכילה או את כמות המזון, לא ניתן לרזות. בברכה מוניקה קרן
22/08/2007 | 05:36 | מאת: יעל
שלום מוניקה תודה על תשובתיך. הבעיה שלי היא, שלאחרונה, כל הנסיונות שלי לשמור על אורח חיים ותזונה נכונים, לא מועילים. אני בת 50 ובמשך שנים רבות הצלחתי לשמור על משקל טוב וחשוב יותר, הצלחתי לשלוט בכמויות המזון אותם אני אוכלת. לאחרונה, אני מרגישה רצון עז לאכול כל הזמן, תופעה שלא היתה מוכרת לי עד היום. כמובן שמייד רואים את התוצאות..ועליתי במשקל בסביבות7 קילו או יותר. האם יש קשר בין התופעה לגיל ? האם אין משהו שבנוסף לתזונה נכונה ובריאה יכול לעזור לי להתמודד עם הרצון לאכול כל הזמן? בברכה יעל