שמנה ונפוחה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 40 אם לילדה בת שנתיים שוקלת בערך 76 ק"ג כאשר הגובה שלי הוא 1.60 . אני מרגישה ממש שמנה ונפוחה, מאז הלידה הייתי אצל דיאטנית והיא נתנה לי תפריט שבעזרתו ירדתי 2 ק"ג, הרגשתי מעולה וכמובן שהתחלתי לאכול שטויות הבעיה שלי היא שאני יודעת מה צריך לעשות אבל כל פעם נשברת מחדש ואז אוכלת אפילו יותר כי אני מתייאשת. אני ממש מתה להוריד איזה 5-8 ק"ג כי אני מנסה עכשיו שוב פעם להיכנס להריון ורוצה להקנות לעצמי הרגלי אכילה נכונים ומועילים. קשה לי מאוד עם איך שאני נראית וזה הופך אותי לעצבנית וממורמרת מאוד. תודה רבה וערב טוב
שלום לך עופרה, אני קוראת את שכתבת ומבינה מאד על מה את מדברת.הגעת למקום הנכון! כולנו למעשה יודעים מה עלינו לאכול/לא לאכול כדי לרדת במשקל. הבעיה איך עומדים בזה בהתמדהואיך לא נשברים... לשם כך צריך תמיכה. וזו המומחיות שלנו! אצלנו לומדים לאכול נכון, 6 ארוחות ביום, מכל המזונות, במינון ובתדירות הנכונים, יורדים במשקל ללא תחושת רעב. פעם בשבוע נפגשים בקבוצת תמיכה בה יושבים אנשים המתמודדים כמוך עם אותה בעיה, משתפים בקשיים, בהתלבטויות ובהצלחות. מבקשים עזרה ותומכים זה בזה. עבור רבים זה המקום היחידי בו מדברים על הנושא. לקבוצה יש מנחה שבעצמה ירדה במשקל אצלנו ושומרת על משקל תקים מזה שנים רבות.יש לנו 3בוצות בכל הארץ, את מוזמנת להיכנס לאתר שלנו ולבחור את הקבוצה המתאימה לך. בואי למפגש הכרות ללא התחייבות והחליטי בסופו אם מתאים לך: http://www.dieta-club.co.il/ פרטים מלאים ב-1-800-601601. בהצלחה!