סיבים תזונתיים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום הנני בת 59 משקל 70 גובה 1.70 לשאלתי מהיא הכמות הסיבים שעלי לצרוך ביום? כדאי שזה לא יהיה יותר מדי וכדאי שלא יזיק לי ולשאלה שניה -הנני אוכלת כל יום 2 כפות שיבולת שועל בחצי כוס חלב כדיסה ובנוסף 2 כפות זירעי פשתן עם חצי כוס חלב מהיא כמות הסיבים שהנני אוכלת ביום? הודה לך על תשובתך א.א
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כמות הסיבים המומלצת ביום היא 20-35 גרם. במנה שתיארת יש כ-10 גרם סיבים, אבל את כנראה אוכלת עוד סיבים במשך היום. סיבים נמצאים בירקות, פירות בקליפתם, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים. בברכה מוניקה קרן