פירות יבשים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה יח' של פירות יבשים מומלץ לאכול ביום? (אני מדברת בעיקר על משמשים, תמרים...), כמה קלוריות יש בכמות הזו, ושאלה אחרונה- כמה יח' של פירות יבשים משתווים למנת פרי (כמו תפוח, אפרסק, אגס...)
שלום ליאת, 2-3 תמרים יבשים = 2 שזיפים מיובשים = 3 משמשים מיובשים = 1 כף צימוקים = תאנה מיובשת = תפוח קטן = אגס = אפרסק קטן = 60 קלוריות. פירות יבשים אמורים להיות חלק מצריכת הפירות. ניתן לצרוך בדיאטה מאוזנת לאדם מבוגר ובריא כ- 3 מנות פרי. בברכה מוניקה קרן