תזונה לקויה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2007 | 21:03 | מאת: עמרי
שלום רציתי לשאול על תזונה לקויה במצב של חילוף חומרים מהיר מאוד וספורט. כל יום יוצא לי לעשות אימון בינוני-אינטנסיבי של ריצה, סטים של כפיפות מרפקים, כפיפות בטן(בכמה מצבים), עליות מתח, מקבילים ולפעמים גם ספרינטים; בנוסף לזה חילוף החומרים שלי מהיר גם ככה(גם בלי ספורט אני לא מעלה במשקל וכרגע אני אפילו טיפה יורד). המצב בתקופה האחרונה הוא כזה שהעור שלי נורא יבש ומגרד וכך גם הקרקפת, יש לי קשקשים ונשירה(מכל אזורי הגוף) ואני מרגיש חלש בכלליות. שאלתי היא אם יכול להיות שסימנים אלו מראים שמה שאני אוכל פשוט לא מספיק? אני כרגע בזמן השירות הצבאי ואני מנסה לאכול כמה שיותר אבל אני חושב שזה לא מספיק בכל זאת... לפני השירות הצבאי הייתי עושה אימונים ברמת אינטנסיביות יותר גבוהה והייתי אוכל ארוחה קטנה בערך כל שעה וחצי שעתיים ושתי ארוחות גדולות מאוד במשך היום.וכרגע אני עומד על ארוחה אחת בינונית ואחת בינונית+ ונשנושים קטנים מדי פעם. תודה מראש. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
23/08/2007 | 18:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום עמרי, יכול להיות שהסימנים שאתה מתאר הם על רקע תזונה לקויה. כדאי לשפר את התזונה: להצטייד בארוחות ביניים (עפ"י יכולת בתנאי השירות שלך) של חטיפים, חטיפי דגנים, קרקרים, יוגורט, פירות, כריכים וכד', כדי לעלות את צריכת המזון. במקביל אני ממליצה להבדק ע"י רופא. בברכה מוניקה קרן