רק עולה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בגובה 1.71 ושוקלת 78 קילו. לא משנה שאני אוכלת רק ירקות ומעט אוכל מבושל. בגלל שיש לי סכרת אני שותה מתוק כשחיבת. גם כשאני עושה פעילות גופנית, היא לא נכרת כלל. מה גם שההתעמלות גורמת לי לכאבי ראש ולשכב יום שלם במיטה להתאושש. בלוטת התריס בד"כ מאוזנת. אני משתגעת מהמשקל, כי זה גורם שאין לי כמעט דייטים... מה את מציעה?
שלום לך ללי, נשמע שהינך זקוקה לייעוץ מקצועי הולם. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית בקופ"ח לשם קבלת הנחיות בהתאם. חשוב לברר מדוע פ"ג גורמת לך סבל כזה, אין זה נורמלי. עלייך לקבל הנחיות מה לאכול, מתי לאכול, איזו פעילות לעשות ומה לאכול בהתאם לה. סוכרת אינה משחק ילדים. בהצלחה!