מסת שריר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/08/2007 | 10:00 | מאת: אושרה
איך אפשר לחשב מסת שריר והאם מסת שריר גבוהה משפיעה על המשקל?
23/08/2007 | 18:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום אושרה, המשקל מורכב ממסת שומן, שזו רקמת השומן בגוף, הכוללת שומן חיוני ושומן במאגרים וממה שניקרא "מסת גוף רזה", שכוללת את השרירים, העמצות, איברים פנימיים, דם וכד'. קשה לבודד את מסת השריר מתוך מסת הגוף. בד"כ ניתן לבודד את מסת השומן דווקא. בברכה מוניקה קרן