בטא גלוקן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם יש תוסף כזה? באיזה סוגי אוכל יש את זה? איך אפשר להפיק אותו ביעילות? קראתי הרבה על דיאטות והתוסף הזה מאוד פופולרי אבל בכל מיני אבקות לא מזוהות...האם אפשר להפיק אותו באופן טיבעי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, בטא גלוקן הוא פוליסכריד, שייך לסיבים התזונתיים, הנמצא בצמחים, שאינו מתפרק במעי. ניתן למצוא אותו למשל בשיבולת שועל, שעורה. בברכה מוניקה קרן