דיאטה ומכון כושר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/08/2007 | 12:12 | מאת: שיבא
שלום רב, שמי שיבא ואני שנה אחרי לידת הבת טרם שבתי לגופי מלפני הלידה לכן התחלתי ללכת למכון כושר כדי להתעמל יותר טוב. שם הציעו לי פעילות על מכשירים והליכון שאלתי: אני מעוניינת רק לשרוף שומן וקלוריות האם עיצוב הגוף ע"י מכשירים (בטן, רגלים, כתפיים ועוד. ) תועיל לי בתהליך ההרזיה? האם לא כדאי להתמקד בפעולות שורפות קלוריות כמו הליכון וגלישה? (מכשיר שמדמה צורת גלישה)? מה כן מוריד קלוריות? ספינינג? אשמח לתשובה כי אני אובדת עצות שיבא
לקריאה נוספת והעמקה
26/08/2007 | 07:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום שיבא, פעילות אירובית כמו הליכה, ריצה, גלישה, ספינינג וכד', מפעילות קבוצות גדולות של שרירים לפרק זמן ארוך ולכן גורמות לשריפת קלוריות רבות. בעוד שפעילות נגד התנגדות, כמו משקולות, גורמות למאמץ גדול לפרק זמן מאוד קצר ולכן אין שריפת קלוריות מרובה במהלכן. אך הן תורמות להעלאת מסת השריר בגוף, שבאופן כללי מעלה את חילוף החומרים גם במנוחה. ההמלצה שלי היא שברוב ימי השבוע תעסקי בפעילות אירובית ופעמיים בשבוע, נוסף לאירובי תעשי גם מכשירים. בברכה מוניקה קרן