לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בחורה בת 19 וחצי וחיילת כבר 9 חודשים. לפני כשנה בבית ספר הייתי פעילה מאוד רקדתי והתרוצצתי המון ואכלתי ממש מעט משהו כמו אחורה ביום, ירשתי במשקל ל50 קילו והייתי מאוד רזה (הגובה שלי הוא 1.67). כשהתגייסתי הפסיק לי המחזור ואז גילו שיש לי שחלות פוליציסטיות, במקביל עליתי במשקל בטירונות ובקורס והגעתי ל62 קילו. כשהגעתי לבסיס הסדיר שלי הורדתי משהו כמו 4 קילו ומאז אני נעשה ביון 58 ל60 קילו, עם כמה שאני מתאמצת אני טיפה מעלה במשקל ואז מורידה שוב שני קילו אני כבר משתגעת מהתופעה הזאת, כ"כ לא נוח ולא טוב לי עם הגוף אני מנסה שומרת על ארוחות מסודרות על הליכות מספר פעמים רב ככל האפשר בשבוע כפיפות בטן וכלום לא עוזר לי האם התופעה של שחלות פוליציסטיות היא זאת שמקשה עלי? אגב אני מטופלת בגלולות כדי לסדר את עניין המחזור תודה,
שלום, זה מצוין שאת אוכלת באופן מסודר ועושה פעילות גופנית. נשאלת השאלה מדוע את רוצה לרדת עוד במשקל. משקל של 58 ק"ג הוא מצוין עבורך. ב- 50 ק"ג את בתת משקל. תסמונת השחלות הפוליצסטיות יכולות להקשות על ירידה במשקל. האם המחזור פסק בגלל השחלות הפוליציסטיות? האם ללא גלולות את מקבלת מחזור? בברכה מוניקה קרן
המחזור פסק בגלל השחלות הפוליציסטיות ומטרת הגלולות הייתה להסדיר אותו אני רוצה לרדת עוד במשקל משהו כמו 4 ק"ג כי אני באמת לא מרגישה טוב עם הגוף שלי יש לי בטן ומתניים וקצת ירכיים ורוב השנים הייתי במשקל 53-54 וככה הרגשתי הכי טוב עם הגוף שלי. אין שום פיתרון לעקוף את הבעיה עם השחלות וכן להצליח לרדת כמה ק"ג?