רדוקטיל וגלולות יסמיו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/08/2007 | 11:37 | מאת: יסמין
אני רוצה להתחיל להשתמש ברדוקטיל ורציתי לדעת אם לקיחתו תשפיע על תרופה למניעת הריון יסמין ? תודה
28/08/2007 | 16:55 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
אין שום בעיה. ניתן לקחת את שתי התרופות ביחד, בברכה, ד"ר סילבינה מצקין לוי.