ירידה חדה ברמת סוכר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2007 | 09:25 | מאת: אנה
שלום! אני עושה דיאטה בת 1100-1200 קלוריות +ספורט. פעמים קרה לי מקרה הבא: אכלתי כוס פחממות+סלט+שמן שעה לפני ספורט(הליכה\אליפטיקל),ואחרי תחילת הפעילות (כ20-30 דקות) התחלתי להרגיש רעב ענקי,סחרחורת,זיעה קרה---לחץ דם ירד המון(90 על 55 כאילו שהייתה לי ירידת סוכר רגעית)---זה נרגע רק אחרי שאכלתי משהו(כריך+פרי).מה זה יכול להיות? אולי כדאי לי לעשות בדיקות דם?
לקריאה נוספת והעמקה
27/08/2007 | 17:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום אנה, זה באמת נישמע כמו ירידת סוכר. האם התפריט שלך הוא דל פחמימות? כדאי לעשות בירור רפואי ולבדוק רמות סוכר, לחץ דם וכד'. פני לרופא המטפל שלך. אני ממליצה להתיעץ עם דיאטנית לגבי התזונה שלך בשילוב עם הפעילות הגופנית, כדי לוודא שאין חסרים של רכיבי תזונה. תנסי לאכול את הארוחה שתיארת כשעתיים וחצי - שלוש לפני האימון וכ-20 דקות לפני האימון לאכול פחמימה "פשוטה", שמתפרקת מהר, כמו למשל פרי, פרי יבש, מעדן ותראי האם חל שיפור. בברכה מוניקה קרן