אני בדיאטה ואני עולה במשקל, יכול להיות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2007 | 10:05 | מאת: אבי
היי אני בן 29 בגובה 190 והתחלתי דיאטה לפני חודש. בתחילת הדיאטה שקלתי 120 והיום אני שוקל 116. לפני שבועיים, התחלתי לשלב ספורט אירובי מאומץ עם אותה צריכת קלוריות. כאשר התכנית היא לעשות את הספורט 3 פעמים בשבוע. מאותו רגע שהתחלתי לעשות ספורט אני עולה במשקל. הגעתי ל 114.2 ועליתי (היום בדקתי) ל 116. אני נשקל בבוקר לאחר השתן. הספורט שאני עושה זה הליכה מהירה + ריצה בחוף הים למשך שעה ורבע כאשר אני משלב הליכה בחולות העמוקים כדי להגביר את המאמץ. היציאות שלי בסדר גמור פעם עד פעמיים ביום. הצריכה שלי היא 1500 קלוריות ביממה כאשר ברוב המקרים אני צורך 1300. שותה הרבה מים, כמובן לא שותה מתוק. (אפילו הורדתי דרסטית את כמות הקפה) לאחרונה עברתי בדיקות דם מקיפות מאד והכל תקין (חוץ מקולסטרול). אני מקפיד על אוכל בריא, ירקות, פירות, חיטה מלאה ובשר לא שמן. למה אני עולה במשקל, יש למישהו רעיון? חשבתי אולי השריר מתפתח, אבל קילו וחצי??? זה הגיוני? תודה רבה
27/08/2007 | 10:31 | מאת: נותנת דעה
יכול להיות שריר וגם לא הייתי ממליצה לך להשקל כל יום אלא פעם בשבוע בשעה קבועה ובמצב דומה(לפני\אחרי אוכל,לפני\אחרי השתנה,בערך אותם בגדים)--המשקל שלנו משתנה כל יום ותלוי בגורמים רבים(כמו לדוג" אגירת נוזלים)
27/08/2007 | 21:23 | מאת: adi
אבי, דעתי כדעתה של האלמונית. עדי
28/08/2007 | 07:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום אבי, כל הכבוד על השינוי המדהים שעשית באורח החיים שלך! אתה צודק, העליה במשקל כנראה נובעת מבניית שריר. כאשר מתחילים להתאמן באופן אינטנסיבי, במיוחד אם קודם לא היית פעיל כלל, יש בניה של מסת שריר. במקביל יש פירוק של שומן לצרכי אנרגיה, אך על המשקל נראה עצירה בירידה או אפילו עלייה. המגמה הזו אמורה להפסק תוך שבועיים שלושה מקסימום. ואז תתחדש הירידה. אם אתה מקפיד על התזונה שלך ולא אוכל יותר בעקבות הפעילות, אתה במסלול הנכון. אשמח אם תעדכן אותי בהמשך. בברכה מוניקה קרן