תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2007 | 10:48 | מאת: רותי
דבר ראשון אינסוף תודות על עבודתכם המסורה והנפלאה אני בדיאטה הכוללת: בוקר: סנדוויץ מלחם קל עם רסק עגבניות וטונה במים צהרים: רבע עוף ומרק ירקות (לא כולל ירקות פחממתיים) ערב: סנדוויץ כמו בבוקרר ומנת חלבונים-ביצה/כוס חלב וכד' כל היום המון המון גזר מלפפון כרוב וכד' לפחות 2 ליטר מים ו2 ליטר תה עם מתוק וקל פעילות גופנית שעה (כל פעם משהו אחר) רציתי לדעת כמה קלוריות מכיל התפריט הנ"ל והאם הוא מאוזן דיו תודה רבה רבה
27/08/2007 | 11:18 | מאת: רותי
גיל 19 גובה 161 משקל 67
27/08/2007 | 21:13 | מאת: adi
רותי שלום, לדעתי הוא לא מגוון מספיק. עדי
31/08/2007 | 14:42 | מאת: לינדה
פשוט וקל, תעשי את זה בעצמך דרך הקישור הבא: http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=9 יום טוב
28/08/2007 | 08:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום רותי, התפריט שלך כולל כ- 800-850 קלוריות (קשה לי לדייק כי חסרים לי מעט נתונים על הכמויות של כל מיני מזונות). בכל אופן זה מעט מדי. בהתחשב בנתונייך והפעילות הגופנית שאת מבצעת, היתי ממליצה על תפריט של 1200-1300 קלוריות לפחות. בולט מאוד חסרונם של מוצרי החלב בתפריט: יוגורט, גבינה וכו'. מומלץ לצרוך 3 מנות מוצרי חלב ביום. מסייע גם לירידה במשקל. פירות גם אינך צורכת: מדוע? אם אינך אוהבת, את צורכת די ירקות וזה מצוין. חשוב להקפיד לאכול ירקות ופירות מכל הצבעים. מומלץ לשלב יוגורט, פרי, מעדן דיאט, כריך מלחם קל כארוחת ביניים בין הארוחות העיקריות. התפריט דל במיוחד בפחמימות. אני ממליצה להוסיף תוספת בארוחת הצהריים כמו אורז, קינואה, כוסמת, פסטה, כ-3- 4 כפות. בברכה מוניקה קרן
28/08/2007 | 12:56 | מאת: רותי
תודה רבה רבה! אני בעלת שחלות פוליציסטיות ודיאטנית אמרה לי לא לאכול יותר מ3 פחמימות לאור הנתון הנ"ל ואם אני אוסיף מעדן דיאט ותפוח זה כבר כן יהיה בסדר?