דיאטה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2007 | 17:51 | מאת: אני צריכה עזרה
כולם אומרים לי שאני יפה אבל אני שמנה וזה מעצבן אותי כי אני לא יכולה לתת לאחרים לאהוב אותי אם אני לא אוהבת את איך שאני ניראת כי אני שמנה ואני ממש רוצה לרדת במשקל ואני לא ממש מצליחה כי האוכל חזק ממני בבקשה אם למישהו יש עצה כולשהי או משהו שיוכל לעזור לי אני אשמח...
27/08/2007 | 21:06 | מאת: adi
שלום, לדעתי כדאי לגשת לאיש/ת מקצוע שיעריך אם בכלל את צריכה דיאטה. מקווה שעזרתי, עדי
28/08/2007 | 08:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אני ממליצה לפנות ליעוץ מקצועי משולב של תזונה וטיפול פסיכולוגי, כדי לטפל בבעיה מכל צדדיה. יכול להיות שאפילו יעוץ ראשוני יעזור להבהיר את התמונה. בברכה מוניקה קרן
02/09/2007 | 15:48 | מאת: ענבל
גם אני ככה.. אני לא שמנה.. אני שמנמנה וכולם תמיד אמרו לי את נורא יפה,תרזי כמה קילו ותהיי מדהימה.. שנים ניסיתי כל מיני דיאטות למיניהן וכלום לא עזר לי עד שלפני כמעט חודשיים נכנסתי לקבוצת ירידה במשקל. שם את מקבלת כל שבוע שיחה משותפת עם כל הקבוצה כמובן,בנוגע להרגלים רעים,ובקשר לכל מה שיכול לעזור לך לרדת במשקל. כל שבוע המדריכה גם שוקלת אותך באופן פרטי. כמו שאמרתי, אני שם כמעט חודשיים וירדתי חמישה קילו. הכי הרבה שירדתי אי פעם. יש את הקבוצות האלו כמעט בכל עיר ,בדקי ,ממליצה בחום.