שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2007 | 18:25 | מאת: חלי
שלום צריכה עזרה טיפים להוריד בטן נפוחה ושוקיים שמנים וגדולים הייתי פעם רזה לאחר תקופה התמלאתי כי אכלתי כול דבר במיוחד כול שבוע פיצה מה עושים איך מורידים את הבטן והשוקיים? תודה
28/08/2007 | 08:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום חלי, כנראה שהתשובה היא ירידה במשקל. את יודעת את הסיבה לשינוי שחל בך: הוא נובע מהשינוי התזונתי שעשית. אכלת יותר ממה שהיית רגילה ויותר ממה שהגוף שלך צרך לשמירה על המשקל הקודם. עכשיו עלייך לשנות חזרה ולצמצם את האכילה. מומלץ שתפני לאנשי מקצוע שידריכו אותך בתהליך, ילוו אותך וילמדו אותך איך להמנע מלעשות זאת שוב בעתיד. בברכה מוניקה קרן