האם קפלי עור וקפלי שומן זה אותו הדבר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/11/2013 | 20:33 | מאת: מאיה
שלום רב, בת 25 BMI = 18.00 התחלתי להתאמן בחדר כושר, ירדתי במשקל - אבל הבטן לא נעלמה, ואפילו להיפך: נשארה נפוחה כאילו שנכנס לי בלון בתוך הבטן כמו אישה בהיריון בחודש תשיעי. כשירדתי במשקל אז הבטן שלי נהייתה יותר נפוחה ב-20 ס"מ מאשר שהייתה לפני הירידה במשקל . וגם כשאני יושבת או מתכופפת אז יש לי מלא קפלים עמוקים בחלק העליון של הבטן. זה מפריע לי מאוד- כל הזמן אני מרגישה את הקפלים בבטן שמתקפלים חזק ועמוק. אפילו כשאני טיפה מתכופפת אז יש לי 8 קפלים עמוקים בבטן. אני מרגישה חוסר נוחות לשבת בגלל הקפלים העמוקים. מדוע כשאני מתכופפת אז יש לי קפלים בבטן?
לקריאה נוספת והעמקה
07/11/2013 | 18:52 | מאת: ד"ר אולגה רז
את זקוקה לייעוץ אישי אצל דיאטנית, לא דרך האינטרנט אני חוששת מירידה במשקל מעבר לתקין בגלל שהתחושה שלך שהבטן שלך נפוחה. לכן ההנחיות צריכות להינתן ע"י מישהו שרואה אותך בצורה אובייקטיבית כדי שלא תסכני את עצמך