שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/11/2013 | 16:52 | מאת: בובי
שלום ד"ר אולגה! אני מחפשת דיאטנית שמבינה/מתמחה בתזונה שמתאימה לפוליציסטית. אני לא מנסה להכנס להריון עכשיו אלא רק לסדר ווסת. כנראה דיאטה דלת פחמימות. האם תוכלי להפנות אותי בבקשה למישהי מתאימה שיש לה ניסיון בנושא? אני בקופ"ח מאוחדת וירושלמית אבל אפשרי גם באופן פרטי ולאו דווקא באזור י-ם. תודה רבה רבה לך!!
לקריאה נוספת והעמקה
14/11/2013 | 15:43 | מאת: ד"ר אולגה רז
אין הרבה דיאטניות שמתמחות בשחלה פוליציסטית וזו בטח לא דיאטה דלת פחמימות. את יכולה לנסות את נטלי שמש (ראשון לציון) או אליי.