שאלה דחופה בנושא דיאטה למנסה מתוסכלת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2007 | 09:05 | מאת: נועה
אני בת 28 בעבר שקלתי הרבה עשיתי דיאטה מבוקרת וירדתי במשקל. כיום עליתי מספר קלוגרמים ואני עושה דיאטה כבר שבועיים על פי התפריטים המקובלים של דיאטה ולא רק שלא ירדתי כלום אלא אף עליתי מעט הענין מתסכל אותי מאוד. איך זה יכול להיות?2. האם משמינים מגלולות למניעת הריון( כי אני לוקחת כאלו כבר שנתיים ואולי יש לזה קשר לענין).
30/08/2007 | 07:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אתחיל מהסוף, גלולות למניעת הריון אינן אמורות לגרום להשמנה, אך למרות ההצהרה הזו, אני נתקלת פה ושם בנשים שמתקשות יותר בירידה במשקל כאשר מטופלות בהן. התיעצי עם רופא הנשים שלך, במידה והעליה במשקל החלה בזמן תחילת נטילת הגלולות. יכולות להיות הרבה סיבות לחוסר ירידה במשקל למרות שמירה על תפריט. צריך לבדוק את העניין לעומק. האם את אוכלת פחות ממה שאכלת בזמן שהמשקל נשמר? תנסי לערוך רישום של כל מה שאת אוכלת במשך היום, בזמן אמת, כשאת אוכלת אותו ולעשות חישוב סוף כל יום כדי לודא שאינך חורגת מהקצובה הקלורית. אם לא יעזור, התיעצי שוב ננסה לבדוק יחד. בברכה מוניקה קרן