המשך לשניצל...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מוניקה, שלום וברכה! לפני כחודש שאלתי אותך על ערכו התזונתי של השניצל. תודה רבה על תשובתך! והפעם הנושא הוא : נקניק.הילדים שלי (בני שש ושנתיים) אוהבים מאוד נקניק. אני נותנת להם 'פסטרמה כפרית' ו'סלמי פריזר כפרי'. האם יש בזה איזשהו ערך תזונתי? האם זה חלבון? (או שנקניק זה סתם 'זבל' ואין בו שום דבר בריא?)
שלום מיכל, איני מכירה את הערכים הספציפיים של המוצרים שציינת, אך אני יכולה לאמר על נקניק באופן כללי, שאינו מכיל המון חלבון. הנקניק מכיל גם הרבה שומן, הפסטרמה פחות. יש שם הרבה מלח וכל מיני חומרי טעם וריח נוספים. לסיכום: בריא מאוד זה לא. אפשר לשלב בתפריט היומי, בכמות קטנה, אך לא כתחליף לבשר או דג. בברכה מוניקה קרן