תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2007 | 15:52 | מאת: מעיין
שלום מקווה שהגעתי לכתובת הנכונה: ידוע שבזמן רעב הגוף מנצל ראשית את משק הגלוקוז אח"כ גליקוגן אחר כך שומנים ורק אז חלבונים: א.או שמא שומנים ורק אח"כ חלבונים? ב. האם בחולה סרטן זה זהה או שונה?
30/08/2007 | 07:17 | מאת: מוניקה קרן
שלום מעיין, למרות שתהליכי ניצול האנרגיה מתרחשים במקביל, הסדר הוא גלוקוז, חלבונים ואז שומנים. גם אצל חולי סרטן זה כך, למרות שלפעמים אופי או מקום הסרטן משפי, אם יש הפרעה ליצור של אחד הגומרים הללו. בברכה מוניקה קרן