סוכר ושומנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 27, גובה 1.64 ומשקל 47.5 ק"ג. אני צמחונית כ-12 שנה. יש לי היסטוריה משפחתית של סוכרת ולכן אבקש יעוץ לגבי תוצאות בדיקות הדם שלי: גלוקוז: 90 טריגליצרידים:128 כולסטרול: 207 LDL: 106.4 HDL:75 האם ערכים אלו גבוליים בהתחשב ברמת הסיכון? כאמור, אינני אוכלת בשר, אינני צורכת הרבה גבינות שמנות, אוכלת בעיקר ירקות (טריים ומבושלים) ומבצעת פעילות אירובית שעתיים וחצי בשבוע. מה עלי לשנות על מנת לשפר את מצבי? תודה
שלום, הבדיקות שלך תקינות לגמרי. הכולסטרול הכללי הוא מעל ל-200, שזה הגבול העליון, אך זה נובע מכך שה- HDL, הכולסטרול "הטוב" הוא גבוה, שזה דבר מצוין. התזונה שלך נישמעת לי בסדר גמור. המשיכי כך. בברכה מוניקה קרן