לחיים שמנות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי גוף רזה ולחיים קצת שמנות... אני רוצה שהם יצטמקו.. יש איזה אוכל מסויים שאני צריך לאכול או להמנע מלאכול כדי שהלחיים יצטמקו? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איתי, לא ניתן לרזות מאזורים ספציפיים בגוף. כאשר עושים דיאטה להרזיה השומן מצטמצם באופן פרופורציונלי בחלקי הגוף השונים. בברכה מוניקה קרן