האם זה משקל סביר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בחור בן 32 גובה 1.78 משקל ששקלתי את עצמי בפעם האחרונה עם ג'ינס ונעליים 75 קילו השאלה האם אני צריך לעשות דיאטה בדרך כלל אני רזה אבל צמחה לי כרס קטנטנה שאני רוצה להוריד האם עלי לעשות דיאטה שלפחות להוריד 5 קילו ואיזו דיאטה כדאי לעשות? תודה
שלום אורי, המשקל שלך תקין לגובה. יחד עם זאת אם "צמחה" לך כרס, אז כנראה שאתה בד"כ שוקל פחות, ואם זה מפריע לך אז אתה יכול לרזות מעט. אין לי די נתונים עליך כדי להמליץ לך על תפריט מסוים. באופן כללי אני ממליצה: לאכול ארוחות מסודרות להפחית מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים, שתייה ממותקת לאכול שפע של ירקות, להגביל צריכת פירות ל-2-3 מנות לאכול מוצרי חלב עד 5% שומן לשתות הרבה מים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע בברכה מוניקה קרן