מראה ומשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני לולה בת שלוש עשרה בגובה מטר חמישם ושתים במשקל 42 וחצי. הבטן שלי נורא רזה והצלעות שלי יותר בולטות מהבטן. הבעיה היא שרוב השומנים בגוף שלי נמצאים ברגלים ואני מרגישה שמנה. כשאני מנסה לרזות אני יורדת רק בבטן וזה כבר נראה מגעיל. וזה עוד אחרי שהתחלתי בחוג ריקוד ונהייתי מאוד גמישה. יש משהוא שאני יכולה לעשות?
חשוב לציין שגם אני לובשת מידה 24 במכנסים אבל הם עדין נראות שמנות!
שכחתי לציין שהמשקל שלך בסדר גמור ביחס לגובה ולגיל.
שלום לולה, זה כנראה המבנה שלך, לטוב ולרע. תמשיכי לעשות פעילות גופנית, שרירים מקנים מראה מחוטב יותר. יש סיכוי שעם המשך הגדילה שלך יחול שיפור מסוים. בברכה מוניקה קרן