תזונה וכושר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2014 | 12:05 | מאת: אלה
שלום, אני בת 25, שוקלת 66 ק"ג ובגובה 1.62. אני מתאמנת פעמיים בשבוע בחדר כושר, מקפידה על ארוחות מסודרות ועדין לא רואה תוצאות. מה יכולה להיות הסיבה לכך?
לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2014 | 14:58 | מאת: ד"ר אולגה רז
יש כמה סיבות אפשריות בינהן 1.ארוחות מסודרות שלך לא מותאמות לך 2. בעיה הורמונלית 3. כמות הקלוריות היומית גדולה מידי בשבילך כדי לבדוק את שלושת הסיבות הללו צריך לפנות לדיאטנית קלינית והיא תשלח אותך לאנדוקרינולוג, במידה ויש צורך